آویناآوینا، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

آوینا گل ما

شانزده ماهگی

1393/5/18 16:08
نویسنده : راضیه
569 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم . امروز که برات می نویسم 16 ماه و ده روزت هست . این روزا کارت شده فقط نای نای . تا از خواب بلند میشی میگی : آینگ ( آهنگ )  ،عروسی ، و میخوای که سوار تاب بشی و من آهنگ بزارم و برقصی و میگی مامان تاب بازی . چند تا دو کلمه ای میگی  مثله : تاب بازی ، توپ بازی ، بریم پارکینگ و چندتای دیگه شبیه به همینا . وقتی میگم بابا کجاست سریع میگی سرکار . الهی مامان قربونت بره عصر که میشه اصلا حاضر نیستی تو خونه بشینی و میگی بریم پارک و منم مجبورم ببرم بچرخونمت .دیروز برای اولین بار تنهایی رفتی خونه مادر تا من یکم به کارام برسم .فدات بشم من غذا خیلی خوب میخوری ولی وزن نمیگیری و. آزمایش بردمت خدارو شکر سالم بودی فکر کنم ژنتیکیه . عاشق میوه هستی و این روزا همش میگی :ششیل یعنی شلیل.

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان آوینا
27 شهریور 93 1:19
عزیزم، چه آوینا ی نازی...تقریبا کاراش شبیه به آوینای منه، انشالا همیشه شاد و سلامت باشه، بوس